2014. január 8., szerda

Otaku sarok - blog válasz 1.

Eredeti:
"

2014. január 2., csütörtök


BÚÉK! Wolf's rain és másegyéb

Mivel tavaly ragadtam utoljára billentyűzetet, így most az idén megint itt vagyok most először. Tegnap nyugis volt a hangulat a plurkön, végre valahára, hogy ezt is megélhettem. Na, de lássuk, hogy mi jó történt szilveszterkor. Először is köszöntöttem az új évet, úgyhogy Mégegyszer légy üdvözölve 2014! Már nagyon vártunk! De ezt most haggyjuk.
Elkezdtem a Wolf's rain c. animét és elég jónak ígérkezett az első részben. És elég sokat keresgéltem a második része után, mert olyat fogtam ki, aminek nem volt jó a szinkron és a magyarfelirat. Valahogy nem voltak szinkronban. Na, mind1, mert nem tudom megmagyarázni. Mert ezt látni kell.
Aztán ma, amikor visszajöttünk 60-ból, mert volt ott egy kis dolgunk, de erről majd később. Na, mikor visszajöttünk rögtön megkerestem a Wolf's rain c. anime második részét és kis idő múlva megtaláltam egy normálisabb verzióban is. Éljen!
Vigyázat! Mert spolier lehetséges az elkövetkezendő sorokban!
Elég érdekes, hogy emberek változnak át farkassá, akik a paradicsomot keresik. hm. (kéretik nem ennivaló paradicsomra gondolni!)
Na, az volt, hogy Toboe egy kóbor kutyává változott, vagy legalábbis kutyára emlékeztet, de lehet, hogy az is farkas, na mind1. Egy olyan kóbor kutya volt, akinek világosbarna szőre volt és farkas -féle, és a jobb melső lábán volt egy ezüst karperec (elég érdekes, nem? Mégis mióta hordanak a kutyák ékszert? Legfeljebb nyakörvet és azon egy kis medált)
Egy Blue nevű szép fekete szőrű és kék szemű kutyus is felbukkant.

A többit majd később.
"

Nyugis volt a plurk? Nem nehéz, ha a kutya se ír neked, mert privátra állítottad. Aztán meg látszik, hogy kissé rosszul érint, hogy le se szarnak.

Elkezdted a Wolf's Rain-t. Atyaég! Ki mesélt neked róla? Tudom, hogy animés körökben közismert, de ez nem neked való, az is biztos. A felirat csúszik? Lányom kitalálták már a direkt letöltést és a torrentet, különböző egyszerű programokkal simán ki lehet küszöbölni az időzítési eltérést. A másik, a Wolf's Rain már égetett magyar feliratosan is elérhető (nem úgy, mint amikor én láttam). Ráadásul az AnimeAddicts-en, amit te is látogatsz, hiszen onnét másoltad az ismertetőt egy másik bejegyzésedhez. Hihetetlen, hogy állítólag nagy számítógép szerelő leszel, de ilyeneket nem tudsz.

Látom, nagyon figyeltél a látottakra. Nem emberek változnak farkassá: a farkasok álcázzák magukat azzal, hogy ember alakot képesek felvenni. Hogy miért, az is ki van fejtve.
A címet meg tessék elolvasni. Tudsz angolul profi szinten, nem? Mit jelent a wolf? Ugye, hogy kutyát? Hülye!
A növény paradicsomra is csak te asszociálsz. Paradise és nem tomato van ott... na meg ha esetleg nagy kezdőbetűvel írnád, hogy Paradicsom, akkor esetleg fel se merülne benned sem ekkora marhaság.

Komolyan mondom, hiába nagyon jó ez az anime, nem neked való! Nem is fogod fel a valós történetet és ez később se fog változni, csak romlani.Neked az egyszerű, moe és bishi animék valók, a mostani kiadványok, ahol szinte nulla a történet, de szép a grafika (vagy nem).


3 megjegyzés:

  1. Nem hittem volna, hogy látok valaha szánalmasabb dolgot, mint Prüntyi és a blogocskája, de megleptél.

    Autistákon dühöngő autisták
    12/10

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van autista a nagy rokonságban. Nem ilyen, mint Prüntyi. Prüntyi nem autista.
      http://hu.wikipedia.org/wiki/Autizmus
      Köszönjük, Prüntyi degenerált barátja.

      Törlés
  2. Autista? azt se tudjátok miről beszéltek! Előbb guglizzatok rá, h mit jelent és utána használjátok! köszönöm!

    VálaszTörlés